Voimistelujaosto

Voimistelutoiminta Oriveden Ponnistuksessa aloitettiin syksyllä 2017. Voimistelujaosto on Suomen Voimisteluliitto Svoli ry:n jäsenseura. Toimintaan on saatu mukaan noin 150 paikkakunnan lasta! Harrastuspaikkana on tällä hetkellä Kultavuoren koulu.

Voimistelu on monipuolinen ja hauska harrastus, jossa pääsee kokeilemaan omia rajojaan. Se kehittää kattavasti voimaa, ketteryyttä, tasapainoa ja liikkuvuutta. Voimistelusta on hyötyä läpi elämän, ja se sopii mainiosti oheisharjoitteluna myös muille lajeille.

Voimistelujaoston toiminnan tarkoituksena on tarjota lapsille laadukasta harrasteliikuntaa Oriveden alueella.

Jaoston puheenjohtajana toimii Eija Parpola, puh 044-0607068, pteijakatariina(at)gmail.com. Mukana jaoston toiminnassa myös Laura Raittinen (sihteeri), Pinka Hernesniemi  (rahastonhoitaja) ja Jonna Mönkäre.